יום רביעי, 23 ביוני 2010

בתי מלון בים המלח

בין בתי מלון באילת או בתי מלון בטבריה, לא ניתן למצוא
עניין של היסטוריה וגילוי כמו זה המוצע סביב איזור בתי מלון בים המלח.

מלונות באילת בחירה של חופשה בין בתי מלון באילת או בתי מלון בטבריה היא אינה דומה לחופשה באיזור בתי מלון בים המלח שיש בה בחירה של חופשה מן הסוג המתאים ביותר לכל אחד מכם המגיעים לביקור קצר או ארוך באיזור. איזור ים המלח הסמוך מאוד אל אתרים היסטוריים רבים ומן החשובים בתולדותיו של העם היהודי הם חלק מן האהבה וההתחברות של רבים מן המטיילים באזור ים המלח וכן המתארחים באיזור בתי מלון בים המלח. גילויים חדשים וחשיפות מן העבר, הווה ואולי גם העתיד במקום שוקק החיים והנמוך ביורת בעולם, על כל אשר התרחש ומתרחש בו עד היום, הוא חלק מהיסטוריה שיש בה כדי להארי אותנו פעורי פה וצמאים לשמוע עוד.
רבים מן המגיעים לביקור של חופשה בין בתי מלון בים המלח ומבקשים המלצות חמות וטובות על המקומות השונים באיזור בהם יוכלו לטייל, לצפות, לרכוש ידע חדש ועוד דברים טובים על הדרך, מוצעים להם על ידי אנשי המלון וכן מורי דרך המפוזרים באיזור גם ביקורים באתרים ההיסטורים אשר נבנו בסמוך לחופים או על הצוקים הגבוהים אשר כל מטרתם היא לשמר את המקום ואת סיפוריו, הגדרותיו הישנות חדשות וכל המשתמע ממנו.
מבקרי בתי מלון בים המלח אשר ממלאים את אולמות המלון והחדרים השונים בגוונים שונים של המון אדם מאיזורים שונים בארץ וכן מיבשות שונות, נפעמים מן הנראה לנגד עיניהם ומן המוצע לכל אחד מהם כתיירים באיזור לבילוי, ללמידה או לספורט. אם לדייק בדברים, כל סוגי המאמינים אשר מגיעים להחכים ולראות את האיזור היפה והנמוך ביותר בעולם כחלק משאר גווני האנשים המצויים באיזור לביקור וחופשה בין בתי מלון בים המלח יוכלו למצוא לעצמם את הנישה המיוחדת לבילוי הבא אשר תעניק להם את אשר הם חיפשו גם כאן.

תגובה 1:

  1. אין כמו מלונות ים המלח - תיירות מרפא במקום הכי מרכזי והכי נמוך בעולם. רציתי ללכת לשם השנה, אבל לא יצא לי.

    השבמחק