יום רביעי, 23 ביוני 2010

מלון בים המלח

בחירה של נופש בים המלח דרך מלונות ים המלח והמלצותיהם של גולשים היא בחירה של נוף המשקיף לאיזור היפה ביותר בארצינו.

מלונות באילת למי שאוהב נוף אצילי המשתקף מחלון החדר בו הוא שוהה, עם גווני טבע שונים של ירוק או חום, מעט כחול של שמים ומים עם גלים, של המון אדם משחקים, רצים, צוחקים. בכל אחד מבתי מלון בישראל בהם נרצה לבקר נוכל למצוא דבר מה מאלו אשר אנו מחפשים בהקשר של המקום בו בחרנו לבלות את החופשה הבאה שלנו, במילים הפשוטות יותר ניתן להשתמש במונח נוף כדי להגדיר כל אחד מאלו הדברים המשתקפים מחלון המלון בו נשהה בחופשה הבאה שלנו.

בתי מלון בים המלח המלאים עד אפס מקום בעונות החמות של השנה ושל התיירות משקיפים אל נוף עוצר נשימה של הרים מלאי אדמה מדברית, יעלים הרצים ברגליהם הקלילות על כל אחד מהם ומסתתרים בצוקים, מי מלח בצבע כחול הממלאים את איזור הים הסמוך לחוף ועוד כמה אנשים בחלוק מגבת וכפכפים מפלסים דרכם בין דקלים אל עבר החוף הסמוך לכל אחד מבתי מלון בים המלח.

למי שלא הגיע לגיחה קצרה אפילו לאזורי הנופש בים המלח ומלונות ים המלח, ודאי איננו זוכר הכיצד נראה הפלא המדברי הסמוך לים המלוח. רבים טוענים כי מדובר באחד המקומות היפים ביותר בארץ הזו, נופו של האיזור משלב גוונים אינסופיים שלל כחול, צהוב, ירוק וחום. הדרך הפשוטה ביותר להנות מכל אלו היא פשוט מאוד להסיט את הוילון באחד מן החדרים של בתי מלון בים המלח בהם תנוחו ולראות את החלון הנשקף מן הסוויטה שהזמנתם.

ראית הנוף עצמו היא כבר אחת מן החוויות היפות ביותר מהם תוכלו להנות על פי בחירתכם ובאחריותכם הבלעדית. כל זה ועוד כמה פרטים על הדרך יוכלו לעזור לכם להנות מן החופשה שלכם במקסימום האפשרי ולצאת ממנה בהרגשה טובה ששווה לשוב ולנפוש באחד מבתי מלון בים המלח.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה