יום רביעי, 23 ביוני 2010

עוד מלון בים המלח

בחירה של נופש בים המלח דרך מלונות ים המלח והמלצותיהם של גולשים היא בחירה של התפתחות והתחדשות גם באיזור היבש והנמוך ביותר בעולם.

מלונות באילת ימים יספרו על התפתחותו של איזור הנופש בים המלח המכיל בתוכו כמות אנשים משתנה מעונה לעונה ועוד ועוד בתי מלון בים המלח שכמותם רק הולכת וגדלה וכן התחרות ביניהם. עד לפני שנים לא מעט היה המקום לאדמת בוץ מלוחה בה שקעו רק אצבעות רגליהם של חיות האיזור, מאז התפתח הממקום ונוסד לאיזור נופש בים המלח, בצורה הרשמית הגיעו אט אט מבקרים רבים להתארח במקום, להנות מזיו האדמה והנוף השונים המצויים בו וכן מן הטבע שיכול להפיק בין השאר גם מזור לבריאות הנפש והגוף של כל אחד מהם.

כמות בתי מלון בם המלח עם הזמן ועם הביקוש הולכת וגדלה עד כדי מענה הולם לכל אחד מאלו המחפשים את הנופש הטוב ביותר באיזור בתי מלון בים המלח. בחירה של אחד מאלו, החדשים או הישנים יכולה להיות מלאת אופציות שירותים ואטרקציות המגיעות על הדרך ולבקשת המתארחים במקום, בין השאר רמת וכמות האוכל היא מאפיין נוסף אשר תוכל להשפיע על מי מכם המחפש אוכל טוב ורמה מצויינת באחד מתבי מלון בים המלח בהם יבחר להתארח.
פעמים רבות בהם תוכלו לקפוץ לביקור קצר או ארוך על גדות הים המלוח וכמה זקנים המצויים שם על החוף, תוכלו לראות כי מעונה לעונה בעבור המתארחים והנופשים במקום מוצעים חידושים הגורמים לכל אחד מאלו להוות חלק משרותים מתקדמים והצע מלא לשירותיו ולנוחיותו של הנופש באיזור בתי מלון בים המלח.

מעניין לראות עם הירידה לאיזור בו מצויים כל בתי מלון בים המלח כי השטח העצום עליו יושבים כל אחד מאלו הפך את האיזור כולו למעין עיר קטנה בה כולים להתאכלס כמות לא קטנה של אנשים על שטח אחיד בו קיים איגוד של שירותים ואטרקצית לרשות כל אלו המבקרים בהז האיזור, כל אלו ועוד גורמים לכל אחד מן המבקרים המגיעים לאיזור גם שלא ברכב פרטי להתנייד בצורה פשוטה וקלה באיזור יחסית קטן ואינטימי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה