יום רביעי, 23 ביוני 2010

עוד בתי מלון בים המלח

בין בתי מלון באילת או בתי מלון בטבריה, לא ניתן
למצוא את השלווה המצויה בין בתי מלון בים המלח.

מלונות באילת לחפש קצת שקט או שלווה ניתן למצוא בכל מקום גם בין בתי מלון באילת או בתי מלון בטבריה, אלא, שאת השקט האמיתי שכולל בין השאר גם המון בריאות לנפש ולגוף, לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר כמו בין בתי מלון בים המלח.

אזור בתי מלון בים המלח אשר יש בו כדי להשפיע פעמים רבות על אורח חייו של כל אדם על שום המרכיבים השונים המצויים בכל אחד מפינותיו של האיזור הנמוך ביותר בעולם, הוא מן המומלצים ביותר לחופשה הבאה שלכם שתשאיר בכם חותם חיובי לשוב ולהנות מכל אשר מוצע כאן לכל אחד מן האורחים.

לפעמים אנו מחפשים את הפחות שגרתי, מוכר, קיצוני, עם מזג אוויר שונה, פחות אנשים, יורת מנוחה לנפש, כל אחד מאלו הם בקשה מיוחדת של בחירת חופשה מסוג אחר, בתי מלון בים המלח יוכלו לממש עבורכם כל אחת מן הבקשות הללו במידה ותגיעו לביקור אפילו קצר ביניהם.

את שגרת היום יום שלנו ננסה להניח בצד, להעמיס את הדברים האלמנטרים ביותר עבור החופשה החלומית לה כה ציפינו ולהגיע אל המקום ממנו מתחיל האגדה האמיתי של השלווה אותה חיפשנו, של הברירה היחידה לשילוב המוצלח ביותר של כל מה שחשוב לנו ומה שקצת פחות בין בתי מלון בים המלח.

את השקט הזה, אשר כל אחד מן הנופשים המגיעים אל בתי מלון בים המלח מחפש, ניתן למצוא בין מימיו של הים המלוח, תחת הסככה המוצלת והמרוחקת מן השמש החמה, בין הצוקים וחיות הבר המקפצות על כל אחד מהם, תחת זרזיף של מים מתוקים הנשפכים ממרום אל עבר הנחל הצר בו מונחת כפות רגלינו, על ראשיהם של הרים שמהם הנוף מספר הכל מהכל על הארץ הקטנה הזו ועד החדר הפרטי שלנו באחד מבין בתי מלון בים המלח אשר יש בו את המרגוע לכל אשר תבקשו. כל השאר זו בחירה שלכם בהמלצת המטיילים ועובדי המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה